سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

فرقه سازی هائی برای یک انحراف

در طول یکی دو قرن اخیر با ایجاد فرقه های بابیت و بهائیت در ابتدا و القاعده و داعش و... در سالهای اخیر، همواره با فرقه سازی هائی در سطح جهان و به ویژه در سطح کشورهای اسلامی هستیم که همواره مهمترین هدف آن ایجاد انحراف در مذاهب اصیل اسلامی بوده است.

  توجه به نکات مشترکی پیرامون همه این تلاشها نشان می دهد که:

1- همه این فرقه ها داعیۀ مسلمانی داشته اند. شاید تنها مثال نقضی را که بر این امر می توان یافت ایجاد رژیم صهیونیستی است که خود را وارثان دین یهود می دانند.

2- همگی در کشورهای اسلامی فعال بوده اند در حالی که اگر مسلمانی راستین بودند شاید منطقی تر این بود که در کشورهای غیرمسلمان و برای تبلیغ اسلام ایجاد و گسترش یابند.

3- همگی در کشورهای خاورمیانه رشد و نمو یافته اند.


پس بی شک دولتهای استعمارگر به این حقیقت واقف گشته اند که آخرالزمان از آن مسلمانان و یگانه منجی عالمی خواهد بود که از این دین برخواهد خواست و لذا در تلاش برای مصادرۀ این امر به نفع خود برآمده اند.اما نباید از این نکته غافل شد که آمیختن درست و غلط با یکدیگر برای ایجاد یک حقیقت کافی نیست. غبارآلود کردن فضای آسمانهای کشورهای اسلامی کمکی به آنان نخواهد کرد تا از آب گل آلود اختلافات و جنگها و خونریزی های میان مسلمانان، برای خود ماهی خوش قد و قامت قدرت و اعتبار و ثروت بگیرند.


با آمدن منجی وعده داده شده قطعا کوس رسوائی همه این فرقه ها و فرقه سازی ها بلند خواهد شد.

به امید حق

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 12:42

سلام
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد