سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

متن و حاشیه‌های معروف ترین سرودهای انقلابی

روزهای قبل از پیروزی انقلاب، ترانه هایی تولید می شد با هدف تبیین اهداف این نهضت بزرگ؛ در روزهای پیروزی نیز تولید این ترانه ها اوج گرفت و طی سال ها در سالروز بزرگداشت پیروزی انقلاب ادامه داشت و بسیاری از آن ها خاطره انگیز شد. به گزارش جام جم نوا به نقل از آنا، تعداد ترانه های مربوط به پیروزی انقلاب کم نیست، بخشی از خاطره انگیزترین هایشان را انتخاب کردیم تا بدانید چه کسی آن ها را خوانده، چه کسی سروده و در چه زمانی و تحت چه شرایطی اجرا شده است.

 

ادامه مطلب ...

نشانی مناطق پیش شماره های تلفن ثابت در تهران

شهری به بزرگی تهران با داشتن مناطق متععد مخابراتی، انبوهی از شماره های تلفن ثابت را به خود می بیند. در نوشتار حاضر، پیش شماره های چهاررقمی تلفن ثابت تهران را به نقل از سایت رجانیوز برای آگاهی بیشتر شما بر روی وبلاگ قرار می دهم. باشد که راهگشای دستیافتن سریعتر شما به محدوده مخابراتی شماره مد نظرتان باشد.

 

ادامه مطلب ...

صادرات نفت

قیمت نفت ایران ۲۰ دلار شد

در داد و ستدهای بین‌المللی از استاندارد بشکه‌های 42 گالنی استفاده می‌شود. بشکه‌هایی که اگر بخواهیم به صورت دقیق محاسبه کنیم حدود 159 لیتر حجم دارند.

یعنی یک بشکه نفت 159 لیتری حدود 72000 تومان و نفت هر لیتر حدود 450 تومان فروخته می شود

خوب اگه یه بطری 1/5 لیتری نوشابه یا یک لیتری دلستر رو صادر کنیم که ارزشش بیشتره

امیدهای ناامیدکننده

با حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال امید کشورمان از رقابتهای انتخابی المپیک، امیدمان برای صعود و خضور در المپیک ریودوژانیرو به یاس تبدیل شد تا 4 سال دیگر در انتظار حضور در المپیک به سر ببریم. البته امید به صعود تیم ملی فوتبال امید کشورمان به المپیک برای جوانان ما تبدیل به یک رویا شده و تا یاد داریم در رقابت های انتخابی هر دوره از المپیک با امید به صعود وارد شده ایم اما امیدمان ناامید شده است.  ادامه مطلب ...