سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

مسئولیت مدنی ارائه دهندکان خدمات حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات

پیش تر در مطلبی تحت عنوان مصائب نوشتن یک پایان نامه به مشکلات نگارش پایان نامه ام اشاره کردم. یک پروژۀ تحقیقی که برای اولین بار در نوع خود به نگارش در می آمد. حال که انجام امور تصفیه فارغ التحصیلی ام مدتی است خاتمه یافته خواستم علاقمندان به مطالعات حقوقی را در جریان بیشتری از تحقیق خود قرار دهم تا این اثر برای علاقه مندان قابل دسترسی باشد.

 

ادامه مطلب ...

اصحاب فیل در عصر حاضر

شاید براتون جالب باشه که بدونید امروز 17 محرم سالروز واقعه اصحاب فیله.

در سال 53 قبل از هجرت در این روز و دقیقا 2 ماه قبل از میلاد پیامبر مکرم اسلام حمله نافرجام ابرهه به منظور تخریب کعبه انجام شد.

امروز هم با گذشت بیش از 1400 سال در اطرافمان اشخاص و گروه های زیادی هستند که با نامهای مختلف قصد دارند تا با اعمال وحشیانه خود تیشه به ریشه دین زده و اثری از دین و توحید بر جا نگذارند.

اما به راستی آیا سرنوشتی جز سرنوشت اصحاب فیل در انتظارشان نیست؟

من کجا و...

دیشب داشتم مستند مربوط به حاج اکبر ناظم رو می دیدم. بعد از دیدن بخشهائی از این مستند با خودم فکر می کردم که من کجا و امثال این حاج اکبر کجا؟ اعتقاد لرزان من به امام حسین کجا و اعتقاد ناب و استوار امثال این اشخاص به این بزرگوار کجا؟ مگر من چه دارم و چه کرده ام که بخواهم به آن ببالم؟

البته امام حسین به کار و نظر من نیازی ندارد. من هستم که برای روشن شدن اوضاع و احوال خودم به این عزیز نیازمندم منم که اگر در راه ایشان باشم در مسیر مستقیم خواهم بود و اگر نباشم چه به روزم خواهد آمد؟


آقاجان رفتی که با رفتنت اسلام باقی بماند.

دعا کن که با ماندنم بتوانم قدم کوچکی در راهت بردارم.