سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

اسرائیل، بزرگترین دروغ تاریخی

در اثناء جنگ جهانی دوم بود که یهویان ساکن اروپا و برخی کشورهای دیگر به پیروی از آرمان تشکیل دولت یهود از نیل تا فرات، به فلسطین مهاجرت کردند و با توجه به وضع مالی خوب خود اقدام به خرید اراصی مسکونی ساکنان فلسطین نمودند. گذشت و گذشت تا زمین های خریداری شده زیاد و زیادتر شد تا جائی که فرصت را برای عملی ساختن نیات خود مناسب دانستند.

  به مرور هم لازم شد تا صداهای مخالف خود را که از گلوهای فلسطینیان برخاسته بود و مزاحم کار آنان بود کوتاه کنند. البته در اجرای این امر چندان با مشکلاتی مواجه نبودند. زیرا دولت های اروپائی و ایالات متحده آمریکا هم با تولد این فرزند نامشروع موافق بودند. سران فرقه صهیونیسم، بسیار سعی داشتند و دارند خود را میراث دار دین یهود و قوم حضرت موسی بدانند، اما فرقه ای که موافق غصب و آدم کشی برای توسعه مکتب خود هستند را نمی توان مبتنی بر دین راستین یهود دانست و به حق باید ایجاد ان را تولد یک گوساله سامری دیگر در عصر حاضر دانست.

با رشد روزافزون غصب اراضی فلسطینیان و قوت گرفتن بیشتر صهیونیست ها، آنان در پوشش نام کشور اسرائیل ولی در سرزمین فلسطین اعلام موجودیت نموده و از سوی بسیاری از کشورهای غیر اسلامی مورد شناسائی واقع شدند. شناسائی یکی از عناصر اصلی به رسمیت شناختن یک دولت از سوی سایر کشورها است. اما یک عامل مهمتر وجود سرزمینی برای دولت است که سرزمین غصب شده را نمی توان بعنوان جایگاه جغرافیائی یک کشور معرفی نمود.

برخی کشورهای دیگر نیز با برقراری روابط پنهانی یا برخورد سست با وجود اسرائیل، به هم دینان و هم زبانان خود در سرزمین های اشغالی فلسطین خیانت نمودند.


روز قدس و همبستگی با مظلومان فلسطین

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی در اولین رمضان پس از انقلاب در سال 1358 آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند تا مومنان با دلهائی سرشار از رافت حاصل از یک ماه روزه داری به راهپیمائی ضد اسرائیلی پرداخته و همبستگی امت اسلمی بیش از پیش گردد.

این امر هم اکنون در بسیاری از کشورها اتفاق می افتد به گونه ای که طبق آخرین اخبار امسال راهپیمائی روز قدس در بیش از 70 کشور دنیا اتفاق خواهد افتاد.

بزرگی این رویداد و هبستگی ملت های بیدار تا حدی پیش رفته که بعضا برای بسیاری از متولدین اواخر ده 60 و اوایل دهه 70 نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی باورکردنی نیست.


اما امروز:

غزه برای چندمین بار طی سالهای اخیرآماج حملات صهیونیستها قرار گرفته و صهیونیستها بار دیگر خوی آدمکشی خود را به رخ دنیا کشیده اند.باید از آدمکشی های آن ها جلوگیری کرد. غاصبان باید رخت هجرت از سرزمین فلسطین ببندند.

فلسطینیان اصیل، تنها ساکنین واقعی فلسطین بوده و تنها آنها هستند که همان ها فقط جق تعیین سرنوشت مملکت خود را دارند. یقینا هم هیچ تصمیمی جز اخراج صهیونیست ها از اراضی اشغالی خود را نخواهند گرفت.

ما و سایر مسلمانان و آزادگان هم باید با حمایت های مادی و معنوی خود، آنها را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری نمائیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد