سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

منجی واقعی

پانزده شعبان 1435 روز ولادت امام زمان فرا رسید. یک هزار و یکصد و هشتادمین سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت و خاتم امامان ما، امام زمان حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف بر شما مبارک باد.همو که منجی راستین و وعده داده شدۀ بشریت است. همو که نه از نظر ما غایب است که ما از نعمتش بی بهره ایم چرا که در میان ما زندگی می کند و از قدرت درک حضور و نعمت وجودش بی بهره مانده ایم.  

رشد بشری بدین حد رسیده که اصل وجود منجی را پذیرفته است لکن دستهای ناپاکی قصد منجی سازی در میان ادیان و جوامع بشری را دارند. اول از همه در سدۀ اخیر گروه های به ظاهر مذهبی فراوانی همچون بهائیت و وهابیت و بعدها القاعده و داعش و دیگر تکفیری ها را در میان مسلمانان ایجاد نموده اند. اصل این اعمال خود موید این امر است که منجی آخرالزمان قطعا خواستگاهی در دین اسلام دارد.

دیگر انحرافی که استعمار پنهان افکار جهانی قصد پرداختن به آن را دارد آن است که در تولیدات سینمائی و تلویزیونی خود قصد منجی سازی دارد. بدین شکل که یک خطر بزرگ جهانی را برای بشریت نشان داده و سپس فردی را به عنوان منجی مطرح می کند بدون اینکه خواستگاهی در دینهای الهی داشته باشد.

مجموع مطالب یادشده نشان می دهد که باید با شناخت راستین منجی، از ایجاد انحراف توسط افکار پلید جلوگیری کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد