سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

شیب ملایم افزایش قیمت ها

امروز ثبت نام برای دریافت یارانه های مرحله دوم به پایان می رسد و مردم با وعده دیروز رئیس جمهور باید تا چند روز دیگر منتظر آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها باشند. همچنین مسئولین وعده داده اند که در این مرحله، شیب صعودی قیمتها افزایش تدریجی خواهد داشت. البته ناگفته نماند که شیب صعودی افزایش ملایم قیمت ها را دولت دهم - خدا بیامرز - شروع کرده بود که از 3 سال پیش شاهد افزایش تدریجی قیمتها در همه کالاها بودیم. اما باید دید این شیب ملایم افزایش قیمتها در چه حدی است؟  

شنیده های ما از برخی منابع نسبتا آگاه و در مواردی آگاه یا ناآگاه حاکی از آن است که شیب افزایش ملایم قیمت بنزین در وزارت فخیمه نفت نهائی شده و قرار است قیمت هر لیتر بنزین از ابتدای اردیبهشت ماه به لیتری 500 تومان افزایش یافته و در 15 اردیبهشت به لیتری 600 تومان برسد. همچنین قرار است هر لیتر بنزین از ابتدای خردادماه به لیتری 700 تومان رسیده و از 15 خرداد به لیتری 800 تومان افزایش یابد. به همین ترتیب قرار است قیمت هر لیتر بنزین تا پایان سال هر 15 روز 100 تومان افزایش یابد تا مردم از ناحیه رشد یکباره قیمت بنزین خدائی ناکرده در زحمت نیفتند.

در خصوص افزایش قیمت گازوئیل، آب، برق، گاز، تلفن، نان، لبنیات و دیگر کالاهای مصرفی یارانه بر نیز شنیده هائی به سمع و نظر مبارکمان رسیده اما جهت جلوگیری از تکدر خاطرتان، اطلاع رسانی در آن خصوص را به مراجع ذیربط یا حتی بیربط محول می نمائیم.

خدایمان بیامرزد.

نظرات 1 + ارسال نظر
تولید کننده یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 10:22 http://www.tarh7.r98.ir

خدا رحم کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد