سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

دید و بازدیدهای نوروزی از دیروز تا فردا

یکی از مهمترین بخشهای دید و بازدیدهای نوروزی را در همه دوره ها، دید و بازدیدهای آن تشکیل می دهد. چرا که افراد در این زمان فرصت را برای تازه کردن دیدار از اقوام و آشنایان و دوستان خود مناسب می بینند.

در سالهای قبل که نمی دانم مردم حال و حوصلۀ بیشتری داشتند یا روابطشان با هم بهتر بود؛ تمام عید صرف دید و بازدید از اقوام و سفری چندروزه می شد. برنامه های تلویزیون هم کمتر بود و کامپیوتر و ماهواره و اینترنت و ... هم نبود تا ما را چندان به خود مشغول کند.  

امروز وضع کمی برایمان عوض شده و دیگر نوروز برایمان آن حال و هوا را ندارد. سفرهایمان اغلب اگر به خارج نباشد به سمت ویلایمان در شمال است. اگر هم در تهران بمانیم دوست داریم از خلوتی تهران استفاده کرده و بیشتر از آنکه از دید و بازدید اقوام لذت ببریم از دورزدن در خیابان های تهران و دیدن جاهای گردشی آن لذت می بریم. خیلی هم خودمان را با تلویزیون و اینترنت و کامپیوتر سرگرم می کنیم. مسافرت هایمان را در نوروز طولانی تر می کنیم و تازه پس از پایان تعطیلات دید و بازدیدهایمان را آغاز می کنیم.

اما فکر کنم در آینده که سرعت اینترنتمکان بالا برود و فیتیله حوصله مان در نوروز پائین تر بیاید؛ دوست داشته باشیم دیدارهای نوروزی مان را از طریق ارتباطات تصویری اینترنتی انجام داده و کل تعطیلات را یا در مسافرت به سر ببریم و یا در خانه باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 13:19 http://saeedproject.com

سلام وبلاگ خوبی داری

لایک به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد