سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

بی خیال دربی

تا دو سه هفته پیش خیلی به پرسپولیس این فصل امیدوار شده بودم و داشت آرام آرام باورم میشد که مدعی اول و آخر قهرمانی این فصل لیگ برتر تیمی نیست جز پرسپولیس. اما نتایج ضعیفی که در دو بازی قبل برای پرسپولیس رقم خورد واین تیم را از رتبه اول به رتبه سوم کشاند؛ تا حدود ی من را ناامید کرد. از طرف دیگر تیم مدعی قهرمانی نیازمند آرامش است که این آرامش را هم اکنون در پرسپولیس نمی بینم. مصاحبه های پیاپی دائی و رویانیان علیه داوری و سازمان لیگ و استقلال و این و آن، تنها آرامش را از پرسپولیس می گیرد و چالش های پیاپی را برای این تیم به همراه خواهد داشت.  

 از سوی دیگر استقلال هم که رقیب اصلی پرسپولیس در صدر جدول است در حالی به آخر فصل نزدیک می شود که هر چند هفته یک بار بازیکنی را از دست میدهد. جدائی مجیدی و منتظری و نکونام از ترکیب اصلی استقلال، ضربه ای سخت را بر پیکر این تیم وارد می کند و می تواند سبب تزلزل این تیم در راه قهرمانی شود. در این میان شاید بتوان فولاد را باثبات تر از سایر تیم ها دانست. هرچند نباید از تیم گلمحمدی نیز غافل شد.

آنچه که از پرسپولیس و استقلال در هفته های اخیر مشاهده می شود این باور را تقویت می کند که باید شاهد یک دربی بسیار سرد و بی روح باشیم که حوادث آن پررنگ تر از تکنیک و تاکتیک تیمی تیمها خواهد بود. جنگ روانی چند روز اخیر دو تیم علیه یکدیگر و تهدید بازیکنان پرسپولیس به ترک تمرین پنجشنبه در صورت عدم پرداخت مطالبات مالی شان را باید باعث کاهش تمرکز بازیکنان دو تیم در این بازی حساس در صدر جدول دانست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد