سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

قاتلین فصلی

نمیدونم چطوریه هر سال زمستون که میشه قاتلین فصلی هم دست به کار میشن و علیرغم اینکه جان برخی شهروندان را در نقاط مختلف جهان می گیرند اما در هیچ کجای دنیا برخوردی با آنها نمیشه. قاتلین فصلی دیگه کی هستن؟ عرض می کنم خدمتتون.

قاتلین فصلی هم اصطلاحی مثل کارگران فصلی و ورزشهای فصلیه. همونطور که کارگران فصلی در فصول خاصی کارهای خاصی دارن و یا در فصول مختلف ورزشهای خاصی برای آن داریم، قاتلینی هم داریم که در برخی فصول دست به انجام قتل می زنند.

یکی از این قاتلین فردی است به نام بهمن عظیمی که ظاهرا فقط در مناطق کوهستانی دست به کار شده و قربانی می گیرد. خودم چند روز پیش شنیدم که بهمن عظیمی در یکی از مناطق کوهستانی قربانی گرفت.

قاتل دیگری که هنوز شناسائی نشده فردی است با اسم مستعار قاتل خاموش که نمیدونم چرا این اسم را برای خودش انتخاب کرده یا براش انتخاب کردن. شاید به این خاطر باشه که در فضاهای مجازی مثل جیمیل با چراغ خاموش وارد شده و با ورود شوک به مردم از بین آنها قربانی می گیرد. شاید هم به این علت باشه که فقط شبها دست به کار میشه و احتمال این یکی شاید بیشتر باشه. چون باز خودم هرچی می شنوم میگن قاتل خاموش باز هم دیشب قربانی گرفت.

خلاصه من که خودمم نفهمیدم آخرش چی به چیه ولی خدا کنه نه گیر بهمن عظیمی بیفتین نه قاتل خاموش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد