سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

جور دیگر باید دید.

چند روزی است که از سالروز واقعه 11 سپتامبر می گذرد و دیگر همگان از ماجرای اقدام جدید آمریکا علیه مسلمانان با خبر شده اند.حرف و حدیث پیرامون اصل این ماجرا زیاد است اما در اینجا به همین مقدار اکتفا می شود که کارمندان صهیونیست برجهای تجارت تجهانی از رفتن بر سر کار در این روز برحذر داشته شده بودند یا برخی کارشناسان بیان نموده بودند که همزمان با برخورد هواپیما با این دو ساختمان بمبهائی نیز در داخل ساختمان منفجر شدند. اما چون پای القاعده به میان آمد تلاش شد تا مسلمانان را مقصران این واقعه معرفی کنند.

به غیر از ساخت فیلم در سال جاری در سالهای قبل نیز اقداماتی از این دست اتفاق افتاده است. به گونه ای که یک ماه پس از قضیه همیشه مشکوک یازده سپتامبر آمریکا برای نابودی القاعده ای که مسئولیت این اقدام را برعهده گرفته بود به افغانستان حمله کرد و این درست در زمانی بود که تازه القاعده بر اغلب نقاط این کشور مسلط شده بود و از سوی برخیکشور ها و در راس آن آمریکا مورد شناسائی قرار گرفته بود. عنصر شناسائی یکی از عناصر به رسمیت شناخته شدن یک حکومت در مجامع بین المللی است.

قرآن سوزی های چند کشیش را نیز باید از همین دست اقدامات دانست. تا اینکه امسال پخش گسترده "فیلم بیگناهی مسلمانان" که در آن شخصیت نبی مکرم اسلام مورد هتاکی واقع شد اقدامات قبلی را به نوعی تکمیل نمود.


اما چند سوال

1- چرا مسلمانان در همه اقدامات فوق مورد هجمه قرار می گرند؟

زیرا از ابتدا مسلمانان تروریست معرفی شده اند.


2- چرا مسلمانان تروریستند؟

زیرا پس از واقعه 11 سپتامبر این القاعده بود که مسئولیت انجام این عمل را برعهده گرفت.


القاعده کیست؟

القاعده گروهی اقراطی و خشک مقدس است که اعمال خود را اسلام معرفی می کند و به نظر من هیچ فرقی با بابیت، بهائیت و وهابیت ندارد. زیرا همگی شعبه های انحرافی یا به عبارت دیگر انحراف داده شده از اسلام هستند.


القاعده که ورژن جدید اسلام استعماری است مسئولیت اقدام 11 سپتامبر را برعهده گرفت تا دست آمریکا برای هجوم به مسلمانان برای سال های سال باز باشد تا هر موقع بخواهد به بهانه مبارزه با تروریسم و... به مسلمانان حمله کند.


چرا مسلمانان؟

چون اسلام تنها دین و آئینی است که استعمار از ناحیه آن احساس خطر می کند.


پشت پرده فیلم موهن

قطعا آمریکا و همه دولتها و افراد عاقل می دانند که انجام چنین اقدامی با واکنش تند حامیان آن آئین مواجه خواهد شد خواه اقدام علیه اسلام باشد یا هر دین و آئین دیگر. پس قطعا این اقدام را با هدف ایجاد تنش های جدید بین مسلمانان و به نوعی غیر مسلمانان انجام داده اند تا از تنش های پیش آمده به نفع اهداف خود سوء استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد