سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

هک کردن حساب بانکی از زاویه ای دیگر

حسن بی پولی به همین چیزهاست! اصلاً آدمی در مایه های من، حساب بانکی اش هک کردن می خواهد؟! می خواهم ببینم به هک کردنش می ارزد؟! این آیا توهین به هک نیست؟! آیا هک برای خودش فی حد ذاته شان و مقامی ندارد؟! از آنجا که هک کردن، عملیاتی سخت و نفس گیر و پرمحاسبه است، هک کردن حساب خلق اللهی از قبیل من، به اون همه داده پردازی و کوفت و زهرمار می ارزد؟!

به قلم حسین قدیانی

گیرم هک کردی، آیا چیزی هم باید در حساب باشد یا نه؟! تو چی را می خواهی برداری؟! قطعاً از میان این همه حساب هک شده، خیلی ها مثل من و ما، مثل اغلب شما، آب باریکه ای، حقوقی، حق التحریری دارند که آیا به سر برج برسد، آیا نرسد! ما که هر چی پول توی عابرمان داشتیم، همان ایام عید خرج شد. وقتی در رسید عابر بانک آدم، مبلغ قابل برداشت، فقط 2626 ریال است، بگذار روزی 10 بار هم حساب آدم را هک کنند! اگر جناب هکر، یک جو مردانگی داشته باشد، حکما باید یک چیز هم بریزد توی حساب، نه اینکه خالی تر از اینش کند! وقتی توی چیز آدم، پول نیست، اصلاً رمز عابرم مال شما! رمز عابر شما، مال من! 2626 ریال، رمز نمی خواهد که! هشدار چی داری می دهی بانک مرکزی؟! به کی داری هشدار می دهی؟! حواست کجاست؟!

دیروز البته فقط پیامک نبود. جراید مکتوب و خبرگزاری ها و تلویزیون و رادیو و آحاد ملت، جملگی داشتند تذکر می دادند که بروید و رمز عابرتان را عوض کنید! آخر شب، به اصرار جمعی از اقوام، دست جمعی رفتیم عوض کردن رمز عابربانک. ما که عاقبت، رمزمان را عوض کردیم، اما خوب است اهل هک، عقل کنند و فقط حساب بانکی کسانی را هک کنند که به هک کردنش بیارزد! آنچه در زیر می خوانید چند توصیه محرمانه و خصوصی به جناب هکر است. لطفاً فقط هکر بخواند!
یک: از آنجا که اواخر ماه فروردین، اغلب ملت، متأثر از ایام قبل و بعد از عید نوروز، حساب های خود را تا مرز شخم زدن، خالی کرده اند، به شما برادر دلسوز، پیشنهاد می شود برای هک کردن، وقت دیگری از سال را در نظر بگیرید!
دو: در قوت هک شما، شک نیست، اما همین که چنین ایامی را برای هک انتخاب کرده اید، نشان می دهد سخت افزار مغز شما، نسبت به نرم افزار ذهن ذلیل مرده تان، کمی ضعیف است!

سه: وبلاگم «قطعه 26» چندی است طی شبانه روز، مرتب پیغام «خطای وردپرس» می دهد. مردی، بیا اینو درست کن!! چطور حسابم رو بلدی هک کنی، اینو زورت می یاد؟؟!! آرشیو سایت کیهان هم دستت رو می بوسه!!
چهار: تو هکری که داری این را می خوانی؟! مگر نگفتم فقط هکر بخواند؟! اذیت می کنی ها!

پنج: اگر مردی، برو حساب «مریم قجر عضدانلو ابریشمچی...» را هک کن! برو ببین وقتی هیلاری کلینتون می خواهد از طریق کارت به کارت، به حساب «مریم چند تا نقطه چین!» پول بریزد، هنگام تایید نام کسی که قرار است پول به کارتش وارد شود، کل اسم مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی را توی آن بیلبیلک می نویسد یا اینطوری؛ «مریم قجر... الی آخر!» بیم آن می رود نیمی از اسم زنیکه بیفتد بیرون مانیتور، توی کرکره دکان بغل بانک!! دقت کرده اید؛ به جز قدیانی و چند فامیلی دیگه، هر فامیلی ای بگی، توی اسم این ننه مرده پیدا می شود!

شش: آیا بهتر نیست از این استعداد، در جای بهتری استفاده کنی؟! تو می توانستی «افسر جنگ نرم» باشی، اما «عاقبت فرار از مدرسه» ببین که چه کار نکرده با تو!
هفت: در اعتراض به عدم توجه به بند چهار، این متن را نیمه کاره ول می کنم! واقعاً که! حالا به ما که رسید، همه برای ما شده اند هکر!

¤¤¤
آهای بانک مرکزی! دفعه بعد حساب من یکی را هک کنند، خودت باید زحمت تغییر رمز را بکشی! سیستم امنیتی نداری تو؟؟!! وبلاگ من درست است که مشکل فنی دارد، اما روزی 2 بار «پشتیبان گیری» می کند خودش را! مراقب رمز عابر ما باش دیگه! کاری ندارد! می ری توی «پیشخوان» سایت بانک مرکزی، حالا هر جا، یه قسمت داره به نام «ابزارها». اونجا گزینه «پشتیبان گیری» رو می زنی، بعد می ری توی «کاربران»، قسمت «شناسنامه شما». اونجا برو، هر از چند گاه، رمز سایت رو تغییر بده، ما رو آلاخون والاخون نکن از این عابر به او عابر، نصف شبی، با پیژاما!!

حسین قدیانی- کیهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد