سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

تا همیشه یاد بچه های دیروز زنده است

از پنجشنبه یعنی دو روز قبل شاهد پخش برنامه ای هفتگی از شبکه دو با اجرای سالهای کودکی مان خانم خامنه بودیم که درست ما را به یاد اول برنامه بچه های دیروز شبکه تهران انداخت که درست دو سه سال پیش شبهای جمعه در همین محدوده زمانی پخش می شد و بعد هم با فضاسازی بهتر و مصاحبه ها و بخشهای قویتر مثل گفتگو با دوبلورهای کارتونهای قدیمی و معرفی آنها ما را به دوران خوش برنامه های کودک دهه شصت تلویزیون برد.

  شاید همین مورد اخیر بهترین وجه تمایز این برنامه از سایر برنامه های مشابه برای همه خاطره بازهای دهه شصتی باشد. آنها که این روزها سنین سی و چندسالگی شان را می گذرانند و به قول خانم خامنه آخرین نسل بچه هائی بودند که کامپیوتر و تبلت و بازی های رایانه ای و چه و چه و چه نداشتند و حتی به زعم من آتاری های ساده نیز در منزل اغلبشان نبود. آنهائی که حتما بخش اعظمشان تلویزیون های سیاه و سفید را برای دیدن کارتون های خاطره انگیزشان تجربه کرده اند.

دم تهیه کنندگان این برنامه و همه برنامه هائی از این دست گرم که در همه فراز و فرودهای زندگی بچه های دیروز آنها را از یاد نبرده اند و سعی می کنند با این برنامه ها یادشان بیاورند اگر امروز لحظات و روزهای سختی را می گذرانند در عوض به روزهای شیرین گذشته شان فکر کنند.

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد