سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

سخن نو

به وبلاگ سخن نو خوش آمدید

شروع رقابتهای ایران در برزیل 2014

از امشب رقابت های ایران در جام جهانی 2014 شروع میشه و باید با تیمهای نیجریه، آرژانتین و بوسنی مسابقه دهیم. اگر بخواهیم منطقی باشیم نباید خود را از پیش صعود کرده بدانیم همان طور که نباید خود را از پیش باخته هم تصور کنیم. بلکه باید به این توجه کنیم که توان فنی ما در برابر حریفان چقدر است؟  

اگر واقع بین باشیم خیلی نباید بر روی سه امتیاز بازی با یک تیم قدرتی مثل نیجریه حساب کنیم. زیرا این تیم با قدرت بدنی خود یک سر و گردن از ما بالاتر خواهد بود. پس باید برنامه دیگری اندیشید تا به فکر یک امتیاز بازی برابر این تیم بود. اما به هر حال گل نخوردن از این تیم و گشودن دروازۀ آن از طریق ضربات ایستگاهی راهگشا خواهد بود.

علیرغم وحشت بسیاری از فوتبالدوستان از رویاروئی ما با آرژانتین، باید گفت بازی با این تیم به نوعی راحت ترین بازی ما خواهد بود. زیرا نباید توقعات را از خود بالا ببریم و به امید کسب امتیاز از این تیم وارد میدان شویم. زیرا گذر از مدافعان مستحکم این تیم کار آسانی نخواهد بود. فراموش نکنیم که در طول مربیگری کارلوس کی روش اغلب تیمهای آسیائی و رقبای درجه دوی خود در جهان را با اختلاف یک گل پشت سر گذاشته ایم. پس خط تهاجمی قوی و مستحکمی نداریم که بر روی قدرت توپخانه ای آن بتوانیم حساب کنیم. تنها راه پیش روی ما کمتر گل خوردن است تا با حد اقل اختلاف ببازیم. درست کاری که دیشب بوسنی کرد و 2-1 از آرژانتین باخت.

بازی با بوسنی احتمالا برایمان راحت ترین بازی خواهد بود و اگر قرار است به صعود از گروهمان فکر کنیم باید 3 امتیاز کامل این بازی را با حداکثر اختلاف گل کسب کنیم تا نتیجه بازی همزمان آرژانتین و نیجریه در روز آخر تاثیری در صعودمان نداشته باشد.


به امید دیدن بهترین بازی های تیم ملی در جام جهانی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد